Witamy w Szkole Podstawowej nr 36 w Bytomiu

Magurka Wilkowicka 2023

magurka-wilkowicka-2023W ramach integracji klasowej kl 7a wyruszyła Kolejami Śląskimi na dwudniową wycieczkę w Beskidzie Śląskim. Naszym celem było przejście szlakiem turystycznym na Magurkę – czwarty co do wysokości szczyt Beskidu Małego gdzie mieliśmy nocleg w schronisku PTTK .
Ze szczytowych polan Magurki roztaczały się widoki na okoliczne wzniesienia Beskidu Małego jak i szczyty innych pasm górskich. Niestety nie było aż takiej dobrej widoczności abyśmy z Magurki mogli podziwiać szczyty  Tatr.

Po odpoczynku wybraliśmy się na krótki spacer nastepnie przy ognisku i dźwiękach muzyki świętowaliśmy urodziny naszego kolegi Saszy.  Był czas na zabawę, integracje  i rozmowy do poźnych godzin. Następnego dnia po pysznym śniadaniu ruszyliśmy w drogę powrotną, naszą uwagę przykuwał  piękny widok masywu  Klimczoka i Szyndzielni.  Pogoda i humory dopisały. Dziękujemy p. Annie Michalskiej za zaangażowanie i pomoc w organizację tej wycieczki – uczniowie kl. 7a wraz z wychowawcą.